Julafton



Julafton var lyckad! Dock så fanns det vissa negativa och ledsamma stunder också. Men allt som allt så var det lyckat. Jag firade julafton med pappa den 23:de och med mamma den 24:de. För er som inte vet så bor mamma i Värmland och vi ses inte speciellt mycket. Men ibland så kommer hon ner för att träffa mig och min bror Joakim. Vi åker inte gärna upp till henne då det inte finns någonting att göra. Men men i alla fall.

Hos pappa så fick jag pengar, kallingar, tröjor, parfym, shampoo, ljudbok, godis och kottar och tändstickor. Hehe, ni kanske chockas lite över det sista. Men jag har önskat mig det sedan jag var 3-4 år. Min pappa sa när jag var liten då att det ända jag skulle få i julklapp var kottar och tändstickor till att göra grisar med. Förr i tiden så var det de man fick. Men han var ju då ironisk. Men sedan den julen har jag då önskat mig det och i år så fick jag det. GUD va chockad men glad jag blev!

Den 24:de fick jag 1 Tb hårddisk, pengar, halsband och godis. Det var en lyckad dag med bara nära och kära. Vi har även fått ett nytillskott i släkten. Lilla Elvira som 14 december. Galet söt! :D

Kommentarer
Postat av: emiliea

whoho fdsg ( jag tänkte att du behövde en kommentar ) (a)

2009-12-25 @ 17:37:55
URL: http://emiliuua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0