Rep

Repet idag gick SJUUUUKT bra. Det var as kul!
Dock så var det en viss sångare vid namn Fredrik Andersson som inte hörde av sig på hela dagen eller nått, och basisten Hampus kunde inte komma. Men jag och de andra två gitarristerna Robin och William satte en av våra nya låtar, Set me on fire. Tror det kommer bli sjuuukt bra med bas och sång på också.
I morrn kör vi igen och då ska vi börja på våran andra låt, Speak out now. Kommer bli grymt ! :D
Föresten!!
Jag ber er som ser detta att köpa biljetter av oss när vi ska spela på "Emegenza festivalen" på fryshuset den 21a januari. Vi måste ha dit så mycket folk vi kan! Det är publiken som röstar fram banden och alla band kommer ju ta med sig deras polare och så som kommer rösta på dem. Jag vill verkligen verkligen gå vidare!
Biljetterna kostar 80:- om du köper dem av oss och 100:- om ni köper dem på plats!
http://www.myspace.com/shamefulalex

Kommentarer
Postat av: BazZzzzz

jag vill köpa :D får prata i skuuuulan =)

2009-12-30 @ 22:09:23
URL: http://melisbaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0