Fler saker skiter sig nu..

*Har tydligen tappat papperna till arbetsmiljö och säkerhets provet på måndag. Har inte heller de material jag behöver för att bli klar med redovisningen i Svenskan, även den på måndag...

*Lär inte komma hem och fira jul

* Andra tråkiga saker kommer eventuellt att hända... Som jag dock inte kan ta upp nu.

Det har blivit en del inlägg om hur dåligt allting är just nu och det är ingen idé att klaga över detta då jag sagt i början av mitt bloggande att det är huvudanledningen med denna blogg, att få skriva av mig lite om allt. Dessutom är den helt fri att läsa, vill man ta del av detta så läser man det, stör man sig därremot av detta så är det bara att sluta läsa, simple as cake.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0