Irriterande!

Det är extremt jobbigt när folk frågar gång, på gång, på gång om hur man mår och vad som är fel.
Idag hände det åtskilliga gånger.. Om jag säger att det inte är OK eller att jag bara är trött så är det antagligen sant?
Och om jag inte säger något mer så vill jag bara att ni ska acceptera det. Det kan mycket väl vara annat som gör mig så tyst och så, men uppenbarligen vill jag inte prata med er om det, därav detta inlägg
Jag har inte heller sovit ordentligt sen i torsdags natt (förra veckan). Har inte somnat innan 3 någon natt sen dess.
Just so you know

Kommentarer
Postat av: gammal gubbe

men din otacksamma ....

2010-12-08 @ 10:36:19
Postat av: Rikki

Otacksam vette sjutton. 1 gånger räcker för att jag ska förstå att folk ev. bryr sig, 2 gånger kan väl fungera det också.. Men inte så fort jag blir tyst eller dylikt

2010-12-09 @ 18:37:56
Postat av: gammal gubbe

tummen upp för rikkis.blogg.se

2010-12-13 @ 12:10:21
Postat av: rikkis

ironi

2010-12-13 @ 23:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0