Sad but true

Har ännu inte fått någon julkänsla.. Bara 9 (snart 8) dagar kvar till julafton och det har gått för snabbt för att man ska ha hunnit fått någon känsla eller inlevelse.. Sen så har denna månad varit hysterisk och framför allt jobbig så det kanske inte är det första man prioriterat.. Visserligen har jag saknat känslan i några år nu, så kan ju vara så att man växt ifrån det, tråkigt!

Firar jul den 23:e hemma hos pappa (om jag åker dit d.v.s.) och 24:e hos mormor och morfar (som alltid).. Hoppas på pengar (Y) Då blir det körkort och nya cymbaler, funderar på sabian aax eller zildjian A-custom, får se. Sen ska jag även försöka ta mig in till täby centrum och mellandagsrean! Skulle vara kul ifall någon ville följa med..

Kommentarer
Postat av: Melle

nice :)

hör av dig om du vill hitta på något på lovet, dvs du jag och Robban ;)

2010-12-15 @ 23:00:06
URL: http://melisbaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0