Bilder

Här är lite bilder från igår:
Jag färgade håret


Jag, Wille, Fredrik aka Darth Vader...


... Hampus, Lars och robin tog oss sedan till Fryshuset kommunalt


Scenen<3


Scenen igen


Den rå fina logen


Andra sidan av logen

Dusch

Gånger 2


En glad jävel


Där började det dra ihop sig för spel


Sist men inte minst, en bild på mig efter tävlingen. Jag fick en blåklocka efter att jag medverkat i en så kallad moshpit...

IDAG HAR JAG ONT ÖVERALLT! Bara så ni vet :D Trött är jag också!




Finns 2 bilder från spelningen längre ner
|
|
V



Kommentarer
Postat av: ida

jag å johanna hade vår egna lilla moshpit .. då bet hon mig i näsan, hihi! men de ser ut å göra ont ;o

2010-01-23 @ 00:31:34
URL: http://iidaaschioold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0