Degig

Degig dag... Har legat med vete värmaren och massage apparat hela dagen. Nu kan jag i alla fall vrida på nacken. Hade snuskigt ont efter headbanget från torsdagen. ALDRIG MER! Kan jag säga! Har knappt kunnat röra mig förs än nu.  I morgon är det rep igen :D... Undrar vad vi ska repa på då?.. Vill börja med Hampus låt vilket vi ska göra. Men blir lite svårt då vi inte har en sladd till synthen. Men kanske blir så att vi smyg startar med Willes låt då :))... Nu är det bara att tagga inför inspelning, Lidingö rock, Musik direkt och Monday society. Eventuellt skulle vi få spela på Twin club i vår också. Blir nice ! :)
....Men nu kom jag på att vi nog börjar planera lite hur vi ska spela på monday society. Vi ska spela våra egna låtar + 1-3 till.. Då... Mina damer och herrar... Ska vi faktiskt köra covers för första gången :D Det lär ta tid att göra upp vilka covers vi ska spela då indirekt alla olika musik smak. Jag (pop, jazz, funk, rock), Fredrik och Wille (indie), Hampus (all rounder) och Robin (metall/rock). Men nått kommer vi säkert på vi lär få ge med oss också. Lär inte hitta 3 låtar som alla kommer vara 100% nöjda med. Men that's life


En stilig bild på mig vid balen i 9:an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0