Första skoldagen

Idag var det första skoldagen, den var väl helt okej. Det var bättre än jag tänkt mig att få se alla söta klass kompisar igen :) Tror ni har blivit en aning sötare än innan lovet ;) (Måste försöka hamna på allas plus-sidor) Hur som helst så var den som sagt helt okej, vi fick sluta tidigare (Y) Dock så fick vi sjukt mycket uppgifter ;s .. Eller inte mycket med stora! Två rapporter + en engelska grej till nästa vecka och denna vecka ska vi på 3 studie besök, polisstationen, polis museét och banken(tror jag). Så det blir inte mycket plugg till de uppgifterna. Hur som helst så ska jag strax sätta mig ner och börja läsa ur den OTROLIGT roliga boken "Människan socialt och kulturellt".
Känner mig fortfarande nere. Allt med skolan kan ju inte bara vara positivt. Även känslor kommer tillbaka. Dock så är dem starkare än innan :( Känns inge vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0