HAMPUS!

Nu har jag inte skrivit på några dagar. Det är för att jag varit borta och lite annat :) I torsdags skulle jag sova hos Hampus vilket jag gjorde :D Dock blev det inte så mycket sova, mest Halo spelning och ute och gå (så nu är man lagom förkyld) Vi gick och lade oss vid 13.00-14.00 kanske ? på fredagen. Där sov vi i ett få tal timmar. När jag sedan vaknade så kollade jag på mobilen och såg att pappa ringt 5 gånger. Ringer upp honom och får höra att han och Hampus föräldrar gjort upp att vi skulle stanna kvar hos Hampus 1 natt till eftersom vi hade sovit bort i stort sätt hela dagen så ingen orkade hämta oss. Jag väckte då Hampus och sa de också, han trodde jag skojade tills han ringde sina föräldrar. Jag hade tänkt att plugga i fredags och Hampus skulle till en annan kompis och spela ännu mer Halo. Men så blev inte fallet utan vi fick stanna en dag till. Vi somnade kanske 05.00 den natten :) Hur som helst så var der DUNDERBART att vara där och ÄNTLIGEN få prata ut med någon! Känner en verklig lättnad i kroppen och huvudet nu. Hur som helst så tänkte jag åka till mormor och morfar mellan i går och idag (söndag) men så blev det inte eftersom jag sov hela dagen i går och pluggade idag. Äntligen klar med rapporten haha :D (1 månad efter alla andra) samt att snart är det matte prov för mig igen. Omprov :( kan NADA! Gick inte att lösa ett ända tal :@


Med denna bild vill vi visa att vi har likadana tandborstar (Y) ;D

Kommentarer
Postat av: Jensfride

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-02-04 @ 12:19:02
URL: http://jensfride.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0