Inte mycket pluggande

Har inte pluggat så mycket i helgen. Det var egentligen det jag skulle göra. Men är fortfarande så sjuk skoltrött och så är man virrig i huvudet och lite halv emo. Hampus kom på idag att vi åker till Åre den 27:de februari, det är då vi ska spela in i studion, så vette sjutton hur detta ska lösa sig... Jag är även arg på alla "vänner" som man känt i 8-4 år. Att ingen kan vara snäll och ställa upp och stötta och rösta på oss på EMEGENZA. Vilket skulle betyda jätte mycket för oss. Det är ett svagt tecken på att folk verkligen är egocentriska. Det är ni som kan få oss att bli upptäckta men neej då. Inte orkar ni ta er till Stockholm för det. Jaja, care på det nu. Orkar inte bry mig, är trött och ska till skolan i morrn. Yippie, eller nått... Ska duscha nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sryy Rikkii! Viste inget om det ens ;o.. Men den 21 såg jag att ni skulle spela, dock fyller min bror år då -_- Hoppas de går bra för er hur som helst !!

2010-01-17 @ 22:55:54
URL: http://ssandradurefors.blogg.se/
Postat av: sanna

jag och Linda kommer kanske, för vi ska till sthlm då :)

2010-01-18 @ 17:16:42
URL: http://sejjb.blogg.se/
Postat av: Rikki

Åhh, aja det är okej sandra.



Skulle vara jätte kul om ni kom sanna ! :)

2010-01-18 @ 17:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0