MEN HELVETE..........

Great! Nu är nästa Harry Potter film spoilad också..... Jag är 110% besatt av Harry Potter och vill inte veta vad som händer. Det har jag sagt 1 miljon gånger till alla mina "kompisar" men vad är det man då får höra nu i veckan :O KAN DET VARA SÅ ATT DE SPOILAR ÄNDÅ :O Ja ta mig fan. Är det så jävla svårt att lyssna ? Nu har ni sabbat igen. Vilket andra polare gjorde med förra filmen också. FAN VA JAG ÄLSKAR ER!!!.......................... Fan va arg jag blir. Inte nog med det heller, utan ALLT verkligen ALLT skiter sig nu. Allt är piss och dåligt och jag vill bara BORT från allt ALLT ALLT.... Kalla mig emo men det är jag inte! Jag har bara fruktansvärt svårt just nu med allt och alla :@ ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

emo

2010-01-07 @ 03:31:34
Postat av: Rikki

idiot

2010-01-07 @ 04:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0