NYÅR

Bilderna tagna av Björn, hoppas det är lugnt ! :)))




Björn him self :)



Jag



Carro


Kim



Tessan



Martin



Söt johan<3


Nyår var super ! :) Kunde inte ha blivit bättre. Det blev att jag hamnade hemma hos Björn och Tessan. Det var en riktigt fin lägenhet med en livsfarlig katt ! Hur som helst.. Vi spelade GH ett tag efter vi kommit. Efter det så tog vi det lugnt och hade det jätte trevligt fram till 12 slaget. Då gick vi ut en snabbis och kollade på fyverkerierna.  Efter det så gick vi in och tog det lugnt igen + GH. Första gången jag testade på trummorna på GH.. Skit svårt ju! haha :D Drog hem vid 2-3 sen och somnade gott i sängen. Idag har jag varit helt utmattad och knappt gått upp ur sängen :)

Kommentarer
Postat av: Calleboii

Fakking crazy asså!:D



Gå in på min och Fredriks blogg älsk!



grabbarnaboysbusblogg.blogg.se;)



FAKKING SERIOUS ASSÅ!

2010-01-03 @ 00:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0