Onödigt

Idag var det ingen höjdare att gå upp... Men eftersom det var skola så fanns det inte så mycket att göra. Så jag kämpar mig upp och äter lite frukost sen går jag ut och ställer mig och väntar på bussen. Det var så j*vla kallt så att jag trodde att jag skulle kunna bryta av öronen på mig eftersom de var så kalla. Men det kunde jag inte... (a). Sen när jag väl kommer till skolan så möter jag två väldigt glada (som alltid) personer. Nämligen Petter och Erika. De hälsa och sen så säger Erika att vi börjar 13.00 idag. När jag senare kom till mitt skåp så står det ytterligare 2 muntergökar där. Felicia K och Johan. De säger att både Göran och Anders var sjuka. Så det enda vi skulle ha var datorkunskap i 45 minuter. Då kändes inte det värt att vara i skolan från 08.50-13.00 bara för att vara med på den. Så som tur var hann jag med 09.20 bussen. Sen kom jag hem och pluggade. Efter det så kollade jag på That 70's show. Efter några avsnitt så somnade jag. Efter att jag vaknade har jag bara slöat med film :)

Kommentarer
Postat av: dennis bruce

du är bara så¨ååååååååååååå bög

2010-01-30 @ 00:48:06
URL: http://hfdfd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0