...

Ibland är det skönt att bara få skriva av sig ibland och här är det ju ändå inte så många som läser så!
Är inte direkt uppdaterad, men tycker väl själv att jag inte har så mycket att prata om..

  • Jag har nyss blivit väldigt ledsen över en incident över MSN vilket har förstört alla mina förhoppningar om en viss person.
  • Jag har knappt sovit något sen onsdags..
  • Har det väldigt varierande i skolan. Mår ofta fruktansvärt dåligt
  • Folk verkar fortfarande inte veta att jag verkligen inte orkar ta någon negativ kritik
  • Hatar hur vissa människor beter sig. Någon måtta borde det finnas!
  • Folk skapar mig till en väldigt dålig människa
  • Jag behöver en eller två riktigt bra kompisar och inte bara en eller två "hangarounds". Måste få känna mig trygg någonstans och någon gång.
  • Mitt liv har blivit väldigt cyklist.
  • Att gå till skolan är inte längre roligt, ibland skulle man kunna göra vad som helst för att inte behöva gå.
  • Jag är så överdrivet känslig fortfarande, trodde det skulle gå över men det verkar vara permanent. Så fort någon använder en lite mer oengagerad ton i rösten eller inte svarar på ett normalt sett så blir jag väldigt upprörd.
  • Vet inte VEM eller VILKA som gör det, men verkar vara en del som snackar mycket skit om mig också? Vill bara påpeka om att jag tycker det är fruktansvärt moget utav er..!.. Folk som aldrig känt mig och knappt pratat med mig verkar ha en hel livsbild om hur jag är? Inte direkt en positiv sådan.
  • Nu ska jag gå och lägga mig i hopp om att få en någorlunda god sömn. (23.36)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0