25 saker du kanske inte visste om mig

1. Jag tänker alltid logiskt och realistiskt vilket kan missuppfattas till att jag tycker illa om det mesta.
2. Jag har för stora förväntningar på mig själv vad gäller skolan. Har bara fått 1 IG och 2 G under hela året. Resten är VG/MVG. Men har istället kommit efter i allt.
3. Jag har blivit fruktansvärt snål och spenderar nästan aldrig pengar!
4. Jag drömmer varje dag av att bli uppringd av Robin som säger att vi kommer bli rockstars ( 8D )
5. Jag har bacillskräck!
6. Jag har varken en favorit låt, en favorit artist, favorit mat, favorit dryck eller en favorit film.
7. Jag med ett fel på tungen, "strängen" som sitter under tungan satt ända fram på tungspetsen vilket gjorde att
jag inte kunde uttala en del bokstäver, fick fixa till det via operation.
8. Det problemet TROR jag har gett mig svårigheter till att prata och uttala vissa saker, kan låta som att jag mumlar eller läspar.
9. Jag letar konstant efter motivation till att göra saker, plugga, träna, vara social etc. Utan letandet hade jag lika väl kunna bli apatisk.
10. Jag längtar så otroligt mycket tills jag träffar "den rätte", började leta "seriöst" när jag var 9 år efter att jag hört och sett det på någon film. Efter att jag sett den så tänkte jag "så vill jag ha det.... NU"..?
11. Jag får jätte lätt känslor för folk (tjejer dårå) som är vänliga och sociala mot mig. Vilket dock går över relativt
snabbt, men fortfarande extremt jobbigt.
12. Har alltid velat vara med på "Fångarna på fortet".. :D
13. Jag har 2 täcken, 3 madrasser och 6 st kuddar i min säng.
14. Jag äter dagligen en påse chips, popcorn eller dylikt.
15. Jag ska börja på sjukgymnastik igen + ev. skaffa "muskelavslappnande" medicin.
16. Jag gick och dansade squaredance/polka när jag var liten.
17. Har alltid älskat teater och dans men har alltid varit för rädd för att testa det. Är född i en släkt som alltid varit
ute och dansat (äldre generationen) och de har ju påverkat intresset.
18. Jag vill flytta hemifrån men känner på engång att om jag gör det så kommer jag sjukanmäla mig allt för ofta :<
19. 80% av tiden jag är hemma så ligger jag i min säng och "myser" med något tilltugg och en film/serie.
20. Jag hatar dryga, omogna, osociala, "överklass", elaka personer.
21. Jag har, för ca. 2 veckor sedan, verkligen försökt att vara mig själv och inte bry mig av vad andra tycker och
det tror jag fungerar ganska bra. Hur som helst så känner jag att jag mår lite bättre som person utav det.
22. Jag upplever mig själv ganska ofta som jobbig då jag konverserar eller ingår nån form av social umgänge
med en annan person..
23. Har ofta börjat "prata utan att tänka" vilket gör mig extremt irriterad på mig själv
24. Jag känner att jag får sjuk panik när jag börjar tänka på skolan, har 6 st prov (blir ett 7e i morgon) som jag inte gjort och vet inte hur jag ska få tid till att plugga på dem. Kanske när vi börjar på "människan och brottet" ?
Vet inte hur mycket jobb det ligger i det arbete men det är ju ganska omfattande i de flesta ämnena som det verkar..  Sen har jag ju 2 lov som jag får plugga på... Sucks
25. Jag Har ett bmi 16.5 och skulle ge mycket för att KUNNA gå upp i vikt.. Har börjat reagera starkt på när folk säger att jag är så smal och spinkig och så vidare. Visserligen skämtar jag ofta själv om det också. Men allt för ofta kan det gå överstyr.

Kommentarer
Postat av: ronjja

11. Jag får jätte lätt känslor för folk (tjejer dårå) som är vänliga och sociala mot mig. Vilket dock går över relativt



så true, me too

2011-03-16 @ 18:12:51
URL: http://vivirmivida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0