Countdown!

Tror medicinen fungerar ganska bra. Fick den sista i början av veckan och tror att den börjar ge resultat.
Det ända jag stör mig på är att jag blir sjuuukt hyperaktiv. Kan inte vara tyst eller sitta stilla :s Sucks!
Yea yea, 1 dag kvar i skolan nudå! Veckan har gått sjuuukt snabbt !
Taggar tills på lördag! Då ska det firas!
Även fast jag fyller år på torsdag så passade det bättre att fira mig nu,
inte blir jag ledsen över det inte ! ;)
Släkt och bandet kommer! Superbt!
Söt liten bild från nyår! :)))

Kommentarer
Postat av: Izziebooiiii

Haha nice, vi lär ju snüffa och sånt när du är hyper och se vad som händer huehuehue!

Tagga tårtaaaa!



Riktigt söt bild alltså <3

2011-01-21 @ 09:02:29
Postat av: rikki

haha det blev ju inge snuff :'< men det var gryyymt i alla fall :D



hha I know, den äger :D

2011-01-24 @ 15:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0