Spelning på Fryshuset

Roll the dice (3e låten)
Stuck in ties (sista låten)
The mistress (Första låten)


Där har ni 3 videos från gårdagen!
SJUKT rolig spelning! Kul att få visa upp de nya låtarna och Izzie!
Första riktiga spelningen på 6-7 månader!
SJUKT besviken och ledsen över att vi kom 5a i år igen.. Förra året var dock värre då det bara fattades 1 röst för att vi skulle gå vidare. Detta år saknades det 9 röster, vilket fortfarande är extremt lite.. Riktigt dåligt att inte fler kom och stöttade (har vi verkligen så få vänner?) men ett STORT tack till er som kom!
Linda, Oscar, Sanna, Linus, Stephanie, Tobbe och Martin! (hoppas jag fick med alla)
Nu hoppas jag BARA på ett Wildcard! Det skulle vara så ruskigt kul att få spela på Antingen Debaser Slussen eller Fryshuset igen!!
Taggar även som sjutton till spelningen på Slussen i mars! Då blir det rocka av!
Blir bara så galet ledsen över att man PRECIS inte kom med... Så är det alltid när det kommer till mig.. Det hade inte varit lika jobbigt ifall vi kom 6a eller 7a för det är ändå en bit bort. Men att "missa pallen" PRECIS är så sjukt irriterande..
Så är det med det mesta jag gör; prov, tävlingar, tider, pengar etc etc.
Hade verkligen behövt denna vinst! Tänkte hela tiden att jag i alla fall hade musiken men att inte ens få känna att det går "jätte" bra där heller känns surt.!
Btw. Ljudteknikern SÖG..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad kul rikky!! grymt duktiga :)

2011-01-23 @ 15:02:31
URL: http://eraajka.blogg.se/
Postat av: sanna

Fan va snyggt jag står och shejkar ! haha

2011-01-27 @ 00:23:53
URL: http://sanibanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0