Support at Emergenza!

Jäklar så mycket rep det är nu inför fredag! :D Idag, måndag, onsdag, torsdag och fredag! (sen gigga senare på fredag)
Räknade ut att vi hittills kommer sälja ca 40 biljetter (av 100)! Då är det dock mest släkt och "bara" en del vänner...
Skulle vara sjukt kul ifall andra som känner och bryr sig om oss skulle vilja komma då detta betyder ALLT för oss. Kommer vi vidare så kan det bli spelningar i antingen new york, london, berlin + att man kan få skivkontrakt.. Vinner vi alltihopa blir det spelning på festival i tyskland för 30.000 pers. Vinner vi DÄR så är det europa eller USA turné som gäller... Så nu och i semifinalen (om vi kommer dit) så är det er det gäller på! En person=en röst. Om ni vill supporta men inte kan komma så kan ni fortfarande köpa en biljett (80:-) och sedan ge biljetten till oss så får automatiskt en röst.
Hjälp oss nu så kommer vi bli evigt tacksamma! Det var alldeles för få förra året så visa att ni har börjat bry er mer.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag hade gärna kommit om jag hade kunnat och haft pengar men tyvär har jag inte möjligheten till det den här gången :( Men jag önskar er lycka till och att ni går vidare så ska jag allt försöka komma nästa gång ni spelar! :D Hoppas många andra kommer o stöttar er så ni går vidare, för det är ni värda! :)

2011-01-04 @ 19:45:47
URL: http://folkee.blogg.se/
Postat av: Josefin

Det är självklart att jag vill att det ska gå bra för mina gamla klasskompisar! :)

2011-01-05 @ 16:34:32
URL: http://folkee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0